პროექტის მთავარი იდეა: ჩვენს სოფელში არსებული კარსტული მღვიმის შესწავლა, მასალების მოძიება და ინტერნეტში განთავსება.
მნიშვნელობა/აქტუალობა:ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაეცნობიან მღვიმეების წარმოშობის ისტორიას. აგრეთვე მოსწავლეები გაეცნობიან მაღარას მღვიმის მსოფლიო მნიშვნელობას.
მიზნები და შედეგები:მოსწავლეებში კვლევითი, შემოქმედებითი უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბება. მღვიმის შესწავლა დათვალიერება, სურათების გადაღება, უხუცესი ადამიანების გამოკითხვა, მასალების მოძიება ბიბლიოთეკაში და მოპოვებული მასალების ინტერნეტში განთავსება.
მონაწილეთა ასაკი:მე–10.–ე კლასი.
ვადები/ხანგრძლივობა:ერთი თვე.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსი:1.ლ. მარუაშვილი "მემღვი–მეთმცოდნეობა".
2.თბილისის სახ. უნივერსიტეტის შრომები ცუცხვათის მღვიმოვანის შესახებ.
3.ფოტო აპარატი.
4.ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა:1.თემის შერჩევა. "რა საიდუმლოს ინახავს ცუცხვათის მაღარას ცამეტ სართულიანი მღვიმე?
2.საპროექტო ჯგუფის შექმნა. კლასის დაყოფა სამ ჯგუფად.
3.გეგმის შემუშავება .
4.ჯგუფში მოვალეობების გადანაწილება.
5აქტივობების განხორციელება: ინფორმაციის მოძიება, სურათების გადაღება, ანალიზი, მსჯელობა, ბლოგის შექმნა.
6.პროექტის პრეზენტაცია:მოსწავლეები დათვალიერებენ მღვიმე მაღარას, გადაიღებენ სურათებს, როგორც მღვიმის მიმდებარე ტერიტორიაზე აგრეთვე მღვიმეში, აგრეთვე მოსწავლეთა ნაწილი მოიძევს ინფორმაციას სოფლის უხუცეს მკვიდრ მოსახლეობაში მღვიმის ისტორიული კვლევა–ძიების მიზნით.მესამე ჯგუფი მოსწავლეებისა ბიბლიოთეკაში მოძიებულ მასალებს წარადგენს. ბოლოს ხდება მოძიებული მასალების შეჯერება, დისკუსია და შექმნილი მასალებით პრეზენტაციის გაკეთება და ბლოგზე განთავსება.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი:ისტორია, ბიოლოგია, ქართული.
პროექტის ხელმძღვანელი: გეოგრაფიის მასწავლებელი ელენე დოლიძე.
ხელმძღვანის ელ.ფოსტა: elena.dolidze@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:
მნიშვნელობა/აქტუალობა:ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაეცნობიან მღვიმეების წარმოშობის ისტორიას. აგრეთვე მოსწავლეები გაეცნობიან მაღარას მღვიმის მსოფლიო მნიშვნელობას.
მიზნები და შედეგები:მოსწავლეებში კვლევითი, შემოქმედებითი უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბება. მღვიმის შესწავლა დათვალიერება, სურათების გადაღება, უხუცესი ადამიანების გამოკითხვა, მასალების მოძიება ბიბლიოთეკაში და მოპოვებული მასალების ინტერნეტში განთავსება.
მონაწილეთა ასაკი:მე–10.–ე კლასი.
ვადები/ხანგრძლივობა:ერთი თვე.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსი:1.ლ. მარუაშვილი "მემღვი–მეთმცოდნეობა".
2.თბილისის სახ. უნივერსიტეტის შრომები ცუცხვათის მღვიმოვანის შესახებ.
3.ფოტო აპარატი.
4.ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა:1.თემის შერჩევა. "რა საიდუმლოს ინახავს ცუცხვათის მაღარას ცამეტ სართულიანი მღვიმე?
2.საპროექტო ჯგუფის შექმნა. კლასის დაყოფა სამ ჯგუფად.
3.გეგმის შემუშავება .
4.ჯგუფში მოვალეობების გადანაწილება.
5აქტივობების განხორციელება: ინფორმაციის მოძიება, სურათების გადაღება, ანალიზი, მსჯელობა, ბლოგის შექმნა.
6.პროექტის პრეზენტაცია:მოსწავლეები დათვალიერებენ მღვიმე მაღარას, გადაიღებენ სურათებს, როგორც მღვიმის მიმდებარე ტერიტორიაზე აგრეთვე მღვიმეში, აგრეთვე მოსწავლეთა ნაწილი მოიძევს ინფორმაციას სოფლის უხუცეს მკვიდრ მოსახლეობაში მღვიმის ისტორიული კვლევა–ძიების მიზნით.მესამე ჯგუფი მოსწავლეებისა ბიბლიოთეკაში მოძიებულ მასალებს წარადგენს. ბოლოს ხდება მოძიებული მასალების შეჯერება, დისკუსია და შექმნილი მასალებით პრეზენტაციის გაკეთება და ბლოგზე განთავსება.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი:ისტორია, ბიოლოგია, ქართული.
პროექტის ხელმძღვანელი: გეოგრაფიის მასწავლებელი ელენე დოლიძე.
ხელმძღვანის ელ.ფოსტა: elena.dolidze@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:

Комментариев нет:
Отправить комментарий